Težave s kartičnim poslovanjem

Klicni Servisni center Activa: 05 666 12 56

Kdaj kličem klicni Servisni center Activa?

Ob uničenju, poškodbi, izgubi ali kraji kartice Activa Maestro ali poslovne kartice Activa MasterCard, vas prosimo, da se nemudoma obrnete na klicni Servisni center Activa, ki deluje neprekinjeno 24 ur dnevno vse dni v letu.

 

 

Težave z elektronsko ali mobilno banko eLON

LON podpora: 04 28 00 752 in 04 28 00 748

Kdaj kličem LONovo podporo?

V primeru težav pri uporabi spletne banke Osebni ali Poslovni eLON lahko pokličite vsak delavnik med 8:00 in 16:00 ali pošljete elektronsko sporočilo na ebfo@lon.si.

 

 

Medijsko središče

Petra Ambrožič, Vodja službe marketinga in komuniciranja: petra.ambrozic@lon.si

Kdaj pišem v službo marketinga in komuniciranja?

Služba marketinga in komuniciranja skrbi za komuniciranje z javnostmi, zato nanjo naslovite vsa novinarska vprašanja. Prav tako nas kontaktirajte s predlogi sodelovanja na področju oglaševanja, pa naj bo to prek klasičnih kanalov ali pa družabnih omrežij.

 

 

Pohvale, pripombe in Pritožbe

Cenimo vaše mnenje. Prizadevamo si poslovati tako, da stranke nimate razlogov za pritožbe. Temu navkljub se lahko zgodi, da kdaj pride do neprijetne izkušnje. Takrat vas prosimo, da nam jo zaupate, saj bomo le tako lahko vedno boljši. Seveda bomo zelo veseli tudi vsake pohvale. 

 

Naš cilj je vaše zadovoljstvo, zato lahko svoje pritožbe ali predloge in pohvale sporočite na več možnih načinov:

  • pisno na elektronski naslov pritozbe@lon.si,
  • ustno pri bančnem uslužbencu v poslovalnici,
  • preko spodnjega kontaktnega obrazca.
Bolj podrobne informacije o oddaji pritožb lahko preberete v Politiki obravnavanja pritožb.