Med epidemijo koronavirusa smo se v LONu aktivno odzvali tudi z nasveti in informiranjem upokojencev kakšne so lahko alternative opravljanju bančnih poslov v poslovalnici. Preberite si ji v nadaljevanju.

 

 

 

1. Za dvige gotovine uporabljajte bankomate.

Namesto dviga manjšega zneska gotovine v poslovalnici raje opravite dvig na bankomatu. Tako boste prihranili čas in denar, ki ga bi porabili za pot do poslovalnice. Če imate katerikoli LONov bančni paket, lahko ne le na LONovih bankomatih, temveč bankomatih čisto vseh bank Sloveniji in državah Evropske monetarne unije, gotovino dvigujete brez provizije. Vsi bankomati so delujoči 24/7, zato dvig lahko opravite kadarkoli. Seznam vseh bankomatov v Sloveniji si poglejte tukaj.

 

 

2. Priskrbite si ugoden bančni paket.

V LONu imamo pripravljene bančne pakete, ki ustrezajo vsem potrebam in željam. Kot upokojenci lahko izberte tudi Srebrni paket. Vsebuje vodenje računa, plačilno kartico Maestro, varnostno SMS obveščanje o dvigih in plačilih, neomejeno število dvigov gotovine brez provizije na bankomatih vseh bank v Sloveniji in državah Evropske monetarne unije, brezplačno plačevanje položnic na ime imetnika Srebrnega paketa, redni limit v višini 600,00 EUR in mesečni izpisek prometa poslovanja. Če vam ustreza kakšen drug paket iz naše ponudbe, se lahko odločite tudi za Prijazni paket, kjer imate v ceno vključeno tudi uporabo elektronske banke eLON ter mobilne banke mLON ali za Zlati paket, kjer imate dodano še kreditno kartico Mastercard. Če se ne morete odločiti, vam bodo naši bančniki z veseljem pomagali pri izbiri.

 

 

3. Za plačilo nakupov uporabljajte plačilno kartico.

Izogibajte se plačilom z gotovino in na prodajnih mestih raje plačujte brezstično s kartico, tako da jo samo prislonite k POS terminalu. Brezstična kartica ima poleg čipa oznako signala. Brezstično kartično plačevanje je izredno enostavno, prav tako pa tudi izredno varno, saj imate v vseh naših bančnih paketih vključeno brezplačno varnostno SMS obveščanje. Deluje tako, da prejmete SMS sporočilo ob vsakem plačilu na prodajnem mestu ali dvigu na bankomatu. Tako ste res na tekočem s svojimi izdatki, prav tako pa pride izredno prav v primeru, če vam kartico ukradejo in je ob prvem plačilu takoj izsledljiva. Prav tako lahko izberete tudi možnost obveščanja o prilivih na vaš bančni račun za na primer nakazila pokojnine.

 

 

4. Če se da, uporabljajte elektronsko banko eLON ali mobilno banko mLON.

Uporaba digitalnih kanalov banke je res enostavna. Tisti, ki uporabljate računalnik ali pa imate morebiti pametni telefon, si lahko namestite elektronsko banko eLON ali mobilno banko mLON. Prednosti uporabe digitalnih kanalov banke je dostop do banke kjerkoli in kadarkoli, imeti morate samo napravo (ali osebni računalnik, prenosni računalnik, tablični računalnik ali pametni telefon) in internetno povezavo. Za primer vam podamo najbolj pogost bančni opravek, plačilo položnic. Najprej porabite čas in denar za pot do poslovalnice in čakanje v vrsti, v mobilni banki mLON pa to lahko storite v nekaj korakih, ki vam ne bo vzelo več kot minuto časa, pa še to lahko opravite kar iz domačega kavča! Ostale storitve, ki jih lahko opravljate preko digitalnih kanalov so pregledovanje stanja na lastniških in pooblaščenih računih ali karticah, pregledujete stanja o sklenjenih depozitih ali kreditih, izvajate interna nakazila ali prenakazila. Digitalno urejanje bančnih opravkov, niso namenjena le mlajšim, ampak jo lahko uporabljajo ljudje vseh starosti. V kolikor bi želeli kakšen nasvet ali pomoč pri uporabi, smo vam vedno na voljo.

 

 

5. Določite svojega pooblaščenca.

Na svojem bančnem računu lahko določite pooblaščenca, ki bo lahko v vašem imenu opravljal določene bančne posle, v kolikor vi kdaj osebno ne boste mogli priti v poslovalnico. Preko pooblaščenca lahko uredite tudi dvig pokojnine, če to želite. S svojo družino imate lahko tudi skupni bančni Družinski paket, kjer lahko finance cele družine vodite z enega mesta, poleg tega pa še pocenite svoje bančno poslovanje.

 

 

6. Posvetujte se z osebnim bančnikom.

V primeru, da imate dilemo, ali je za določen opravek potrebno obiskati bančno poslovalnico ali ne, kontaktirajte LONove bančnike v vaši LONovi poslovni enoti, da vam svetujejo. Prav tako lahko za pomoč pri plačilu položnic prosite svoje otroke, vnuke ali sosede. V kolikor obiska v poslovalnici ne morete odložiti, prosimo, da upoštevate pravila, torej nošenje maske in upoštevanje priporočene razdalje med vami in ostalimi prisotnimi.

 

Verjetno vam bo kakšen od nasvetov prišel še kako prav in boste tako prihranili svoj čas in denar. Nasvete delite tudi s sorodniki, sosedi ali znanci. V primeru splošnih vprašanj ali svetovanja, nas lahko vedno kontaktirajte na telefonsko številko 04 28 00 777 ali elektronski naslov info@lon.si vsak delovni dan od 8:30 do 16:00.

 

 

Ostanite zdravi!

Želim si olajšati bančno poslovanje!

Posvetujte se z nami in uredili vam bomo najbolj prijazno rešitev za vaše cilje.
* obvezni podatki
Izberi poslovno enoto:
Ime in priimek: *
Telefonska številka:
Želim povratno informacijo:
Tema sestanka:
E-pošta:
Opombe:
S klikom na gumb Potrdi se strinjate, da bomo vaše osebne podatke obravnavali zgolj za namene sestanka/povpraševanja/klica. Več o zasebnosti si lahko preberete v Splošnih pogojih zasebnosti
* obvezni podatki
Izberi poslovno enoto:
Ime in priimek: *
Telefonska številka:
Želim povratno informacijo:
Tema:
E-pošta:
Opombe:


S klikom na gumb Potrdi se strinjate, da bomo vaše osebne podatke obravnavali zgolj za namene sestanka/povpraševanja/klica. Več o zasebnosti si lahko preberete v Splošnih pogojih zasebnosti

* obvezni podatki
Izberi poslovno enoto:
Ime in priimek: *
Telefonska številka:
Tema:
E-pošta:
Opombe:


S klikom na gumb Potrdi se strinjate, da bomo vaše osebne podatke obravnavali zgolj za namene sestanka/povpraševanja/klica. Več o zasebnosti si lahko preberete v Splošnih pogojih zasebnosti

LON svetuje