Skrb zase ne pomeni vedno razvajanja z dragimi stvarmi. Preberite nekaj najboljših dejavnosti za poceni razvajanje in skrb zase.

 

 

Pojdite na sprehod

Čeprav so sprehodi dobri za vaše fizično zdravje, lahko koristijo tudi vašemu duševnemu zdravju. Vsaka oblika vadbe - tudi hitra hoja - lahko pomaga povečati raven endorfina, pri čemer se počutite manj obremenjeni. Poskusite pustiti telefon doma in se povežite z naravo!

 

Pišite dnevnik

Dnevnik je preprost način za lajšanje stresa in tesnobe. Razmislite o dokumentiranju lepih spominov ali dogodkov. O teh lahko pozneje, ko potrebujete pozitivne misli, obujate spomine. Lahko si zapišete tudi cilje in načrt, kako jih doseči, da jim boste lažje sledili in bili bolj osredotočeni.

 

Preberi knjigo za zabavo

Mnogi od nas se za zabavo obrnemo na svoje telefone ali televizorje in zapravljamo ure z brskanjem po družbenih medijih ali z gledanjem oddaj. Raziskave kažejo, da prekomerno gledanje zaslona lahko povzroči obremenitev oči, glavobole in slab spanec. Odpočijte si od zaslonov in se namesto tega odločite za knjigo.

 

Očistite svoj dom

Pospravljen dom lahko privede do sproščenega uma. Obstajajo celo raziskave, ki ugotavljajo, da imajo ljudje z nepospravljenimi domovi višjo raven stresnega hormona kortizola. Vzemite si eno uro, očistite svoj prostor in morda se boste prav sprostili.

 

Zadremajte

Včasih se morate le malo napolniti. Priporoča se, da si privoščite kratek spanec od 20 do 30 minut, v kolikor vam popoldne seveda zmanjka energije. Izboljšal bo vašo budnost in vam dal energijo.

 

Pijte več vode

To je eden najpreprostejših načinov, kako lahko poskrbite za svoje telo. Medtem ko je hidracija pomembna za naše fizično zdravje, lahko pitje voda poveča energijo in zmanjša utrujenost, pomaga pri hujšanju, zmanjša glavobol in celo izboljša kožo.

 

Izklopite telefon

Naši telefoni so stalen vir motenj in nam lahko preprečijo, da bi opravili pomembne naloge. Izzivajte se, da si vsak dan vzamete eno uro časa, da odložite telefon in ste prisotni z ljudmi okoli vas.

 

Naučite se reči ne

Izgovoriti »ne« zna biti težko in kaj hitro se lahko pojavi občutek obveznosti, ko ljudje prosijo za naš čas ali energijo. Če pa se že počutite izgoreli ali pod stresom, vam izgovarjanje »ne« lahko pomaga pri namenjanju več pozornosti vsemu, kar že imate v načrtih.

 

Pobarvanke

Barvanje ni samo sproščujoče in zabavno, temveč ima tudi čustvene koristi. Podobno kot meditacija, tudi barvanje spodbuja previdnost in vam lahko pomaga umiriti svoj naporen um. Dokazano je tudi, da umirja del možganov, povezan z odzivom na strah in stres.

 

Vadite jogo

Članstvo v vašem lokalnem studiu je morda nekoliko drago, vendar to ne pomeni, da se ne morete osredotočiti na nekaj joge in poskrbite za svoje zdravje. Ne glede na to, ali gre za nekaj minut meditativnega dihanja na začetku dneva ali pa nekaj preprostih gibov doma, se vam joga lahko pomaga sprostiti in otresti stresa.

 

Medtem ko se lahko skrb zase dojema kot pretirano razvajanje in razsipavanje z denarjem, ni nujno, da je to razkošje, ki si ga lahko privoščijo samo tisti, ki imajo veliko denarja. To je bistveni del našega fizičnega, duševnega in čustvenega počutja, za to pa ni potrebnega veliko denarja. Ne glede na to, kaj vaš proračun dopušča, obstajajo načini za razvajanje telesa in uma, ki ne uniči vašega budžeta.

 

Kako do dodatnega prihranka tudi s svojo osebno nego, pa preverite v TEM našem članku!

LON svetuje