LON in REKONO ne pošiljata elektronskih sporočil in SMS-jev, da je potrebna ponovna prijava!
Če prejmete tako sporočilo, ne vpisujte svojih prijavnih elementov (uporabniško ime, geslo, enkratna koda oz. potrditev potisnega sporočila), saj lahko s tem omogočite nepridipravom dostop do vaše Elektronske banke eLON in Mobilne banke mLON.
Primer lažnega sporočila:
V primeru prejema takega sporočila, nemudoma izvedite naslednje varnostne ukrepe:
- ne kliknite na link v sporočilu;
- elektronsko sporočilo izbrišite;
- če ste že kliknili na link, ne vpisujte podatkov vašega Rekono računa;
- v kolikor ste podatke že vpisali, nemudoma zamenjajte vaše Rekono geslo;
- v primeru suma nepooblaščenega vstopa v vašo eLON ali mLON, ukinite Rekono račun.
Zamenjavo gesla Rekono računa in ukinitev Rekono računa lahko storite:
- na spletni strani rekono.si v Nadzorni plošči ali
- v mobilni aplikaciji Rekono OnePass in
- z elektronskim sporočilom na info@rekono.si, kamor prijavite vsak sum zlorabe svojih podatkov.
Več o varnem poslovanju na spletu si lahko preberete na Varno poslovanje.
Vaš LON