Ste izgubili svojo bančno kartico?

 

 

Takoj, ko ugotovite, da ste kartico izgubili oziroma sumite, da vam je bila ukradena jo prekličite s klicom na servisni center za plačilne kartice ACTIVA. Servisni center vam je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu, na tel. št. +386 (0)5 666 12 56. Izgubo kartice prijavite tudi v poslovni enoti LONa, ki vam je kartico izdala – delovni čas vseh LONovih poslovalnic je med 8.30 in 12.00 ter 13.00 in 16.30 uro vsak delovnik od ponedeljka do petka. Če sumite, da je bila kartica ukradena, morate krajo prijaviti tudi Policiji, na telefonsko številko 113.  

Kontaktirajte svojo poslovno enoto!

Posvetujte se z nami in uredili vam bomo najbolj prijazno rešitev za vaše cilje.
* obvezni podatki
Izberi poslovno enoto:
Ime in priimek: *
Telefonska številka:
Želim povratno informacijo:
Tema sestanka:
E-pošta:
Opombe:
S klikom na gumb Potrdi se strinjate, da bomo vaše osebne podatke obravnavali zgolj za namene sestanka/povpraševanja/klica. Več o zasebnosti si lahko preberete v Splošnih pogojih zasebnosti
* obvezni podatki
Izberi poslovno enoto:
Ime in priimek: *
Telefonska številka:
Želim povratno informacijo:
Tema:
E-pošta:
Opombe:


S klikom na gumb Potrdi se strinjate, da bomo vaše osebne podatke obravnavali zgolj za namene sestanka/povpraševanja/klica. Več o zasebnosti si lahko preberete v Splošnih pogojih zasebnosti

* obvezni podatki
Izberi poslovno enoto:
Ime in priimek: *
Telefonska številka:
Tema:
E-pošta:
Opombe:


S klikom na gumb Potrdi se strinjate, da bomo vaše osebne podatke obravnavali zgolj za namene sestanka/povpraševanja/klica. Več o zasebnosti si lahko preberete v Splošnih pogojih zasebnosti