Medijsko središče: Služba marketinga in komuniciranja

Petra Ambrožič, Vodja službe za marketing in komunikacije, petra.ambrozic@lon.si

 

Pomoč uporabnikom: Kartično poslovanje

Ob uničenju, poškodbi, izgubi ali kraji kartice Activa Maestro ali poslovne kartice Activa MasterCard, vas prosimo, da se nemudoma obrnete na klicni Servisni center Activa, ki deluje neprekinjeno 24 ur dnevno vse dni v letu pod številko 05 666 12 56.

 

Pomoč uporabnikom: eLON

V primeru težav pri uporabi spletne banke Osebni ali Poslovni eLON lahko pokličite vsak delavnik med 8:00 in 16:00, na telefonski številki 04 28 00 752 in 04 28 00 748, ali pošljete elektronsko sporočilo na ebfo@lon.si.

 

Pohvale, pripombe in Pritožbe

Ker cenimo vaše mnenje! 

Smo hranilnica, ki si prizadeva poslovati tako, da stranke nimajo razlogov za pritožbe. Vendar se lahko kljub našemu Ljubeznivemu Osebnemu Načinu zgodi, da se stranka pritoži. 

Naš cilj je vaše zadovoljstvo, zato lahko svoje pritožbe ali predloge in pohvale sporočite na več možnih načinov:

  • pisno na elektronski naslov pritozbe@lon.si,
  • ustno pri bančnem uslužbencu v poslovalnici,
  • preko spodnjega kontaktnega obrazca.
Bolj podrobne informacije o oddaji pritožb lahko preberete v Politiki obravnavanja pritožb.